سلام به وب سايت فتو نام خوش آمديد

اسم نوشته | سایت سفارش و طراحی عکس نوشته

http://esmneveshteh.rozblog.com/

تصویر نوشته اسم مطهره برای پروفایل - اسم نوشته

یک چیز از شما می پرسم ... مرا دوست داشته باش برای من که هستم و درست باشد مرا دوست داشته باش همانطور که ماهی دریا را دوست دارد ، چگونه پرنده عاشق آواز خواندن است مرا دوست داشته با

یک چیز از شما می پرسم ... مرا دوست داشته باش برای من که هستم و درست باشد مرا دوست داشته باش همانطور که ماهی دریا را دوست دارد ، چگونه پرنده عاشق آواز خواندن است مرا دوست داشته با

تصویر نوشته اسم مطهره برای پروفایل - اسم نوشته
خلاصه مطلب:

یک چیز از شما می پرسم ...

مرا دوست داشته باش برای من که هستم
و درست باشد

مرا دوست داشته باش همانطور که ماهی دریا را دوست دارد ،
چگونه پرنده عاشق آواز خواندن است

مرا دوست داشته باش همانطور که زنبور عسل عاشق آن است ،
به عنوان یک فرشته عاشق بالهای خود است.

ادامه مطلب گزارش کد : 208

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان

تصویر نوشته اسم مطهره برای پروفایل - اسم نوشته

اسم نوشته | سایت سفارش و طراحی عکس نوشته

http://esmneveshteh.rozblog.com/

تصویر نوشته اسم مطهره برای پروفایل - اسم نوشته

یک چیز از شما می پرسم ... مرا دوست داشته باش برای من که هستم و درست باشد مرا دوست داشته باش همانطور که ماهی دریا را دوست دارد ، چگونه پرنده عاشق آواز خواندن است مرا دوست داشته با

یک چیز از شما می پرسم ... مرا دوست داشته باش برای من که هستم و درست باشد مرا دوست داشته باش همانطور که ماهی دریا را دوست دارد ، چگونه پرنده عاشق آواز خواندن است مرا دوست داشته با

تصویر نوشته اسم مطهره برای پروفایل - اسم نوشته
خلاصه مطلب:

یک چیز از شما می پرسم ...

مرا دوست داشته باش برای من که هستم
و درست باشد

مرا دوست داشته باش همانطور که ماهی دریا را دوست دارد ،
چگونه پرنده عاشق آواز خواندن است

مرا دوست داشته باش همانطور که زنبور عسل عاشق آن است ،
به عنوان یک فرشته عاشق بالهای خود است.

ادامه مطلب گزارش کد : 208

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان