سلام به وب سايت فتو نام خوش آمديد

اسم نوشته | سایت سفارش و طراحی عکس نوشته

http://esmneveshteh.rozblog.com/

تصویر نوشته اسم مصطفی برای پروفایل - اسم نوشته

وقتی اولین بار با شما ملاقات کردم ، احساس می کردم شما را برای همیشه می شناسم ، اسرار من را برای شما تعریف می کنم و آنچه که من هرگز نمی خواستم. تو گوشم کردی شرط می بندم که فکر می کردم هرگز

وقتی اولین بار با شما ملاقات کردم ، احساس می کردم شما را برای همیشه می شناسم ، اسرار من را برای شما تعریف می کنم و آنچه که من هرگز نمی خواستم. تو گوشم کردی شرط می بندم که فکر می کردم هرگز

تصویر نوشته اسم مصطفی برای پروفایل - اسم نوشته
خلاصه مطلب:

وقتی اولین بار با شما ملاقات کردم ،
احساس می کردم شما را برای همیشه می شناسم ،
اسرار من را برای شما تعریف می کنم
و آنچه که من هرگز نمی خواستم.
تو گوشم کردی
شرط می بندم که فکر می کردم هرگز تمام نمی شوم.
چه کسی فکر می کرد
ما بیش از فقط دوستان می شدیم؟

ادامه مطلب گزارش کد : 207

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان

تصویر نوشته اسم مصطفی برای پروفایل - اسم نوشته

اسم نوشته | سایت سفارش و طراحی عکس نوشته

http://esmneveshteh.rozblog.com/

تصویر نوشته اسم مصطفی برای پروفایل - اسم نوشته

وقتی اولین بار با شما ملاقات کردم ، احساس می کردم شما را برای همیشه می شناسم ، اسرار من را برای شما تعریف می کنم و آنچه که من هرگز نمی خواستم. تو گوشم کردی شرط می بندم که فکر می کردم هرگز

وقتی اولین بار با شما ملاقات کردم ، احساس می کردم شما را برای همیشه می شناسم ، اسرار من را برای شما تعریف می کنم و آنچه که من هرگز نمی خواستم. تو گوشم کردی شرط می بندم که فکر می کردم هرگز

تصویر نوشته اسم مصطفی برای پروفایل - اسم نوشته
خلاصه مطلب:

وقتی اولین بار با شما ملاقات کردم ،
احساس می کردم شما را برای همیشه می شناسم ،
اسرار من را برای شما تعریف می کنم
و آنچه که من هرگز نمی خواستم.
تو گوشم کردی
شرط می بندم که فکر می کردم هرگز تمام نمی شوم.
چه کسی فکر می کرد
ما بیش از فقط دوستان می شدیم؟

ادامه مطلب گزارش کد : 207

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان