سلام به وب سايت فتو نام خوش آمديد

اسم نوشته | سایت سفارش و طراحی عکس نوشته

http://esmneveshteh.rozblog.com/

تصویر نوشته اسم مرضیه برای پروفایل - اسم نوشته

آیا تا به حال به درد جایی رسیده اید که به نظر می رسد اهمیتی نمی دهد؟ شما می توانید قسم خورده گریه می کنید ، اما وقتی رفتی اشک را پاک کنی ، آنجا چیزی نبود؟ زندگی را خالی می گذراند ، فقط بگذا

آیا تا به حال به درد جایی رسیده اید که به نظر می رسد اهمیتی نمی دهد؟ شما می توانید قسم خورده گریه می کنید ، اما وقتی رفتی اشک را پاک کنی ، آنجا چیزی نبود؟ زندگی را خالی می گذراند ، فقط بگذا

تصویر نوشته اسم مرضیه برای پروفایل - اسم نوشته
خلاصه مطلب:

آیا تا به حال به درد جایی رسیده اید که به نظر می رسد اهمیتی نمی دهد؟
شما می توانید قسم خورده گریه می کنید ،
اما وقتی رفتی اشک را پاک کنی ، آنجا چیزی نبود؟
زندگی را خالی می گذراند ،
فقط بگذارید دنیا از کنار شما عبور کند.
تهی به هرگونه احساس ،
فقط آرزو می کنم بمیری
ببینید من این روزها احساس می کنم.
بنابراین گم شده ام نمی دانم چه احساسی دارم.
وقتی در واقع احساس درد می کنم ، نمی توانم باور کنم که این واقعیت است.
همینطور که امشب سرم را دراز می کشم ،
چشمانم را می بندم و دعا می کنم.
من دعا می کنم که خدا به من راهنمایی کند و شاید روزی احساس کنم.

ادامه مطلب گزارش کد : 204

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان

تصویر نوشته اسم مرضیه برای پروفایل - اسم نوشته

اسم نوشته | سایت سفارش و طراحی عکس نوشته

http://esmneveshteh.rozblog.com/

تصویر نوشته اسم مرضیه برای پروفایل - اسم نوشته

آیا تا به حال به درد جایی رسیده اید که به نظر می رسد اهمیتی نمی دهد؟ شما می توانید قسم خورده گریه می کنید ، اما وقتی رفتی اشک را پاک کنی ، آنجا چیزی نبود؟ زندگی را خالی می گذراند ، فقط بگذا

آیا تا به حال به درد جایی رسیده اید که به نظر می رسد اهمیتی نمی دهد؟ شما می توانید قسم خورده گریه می کنید ، اما وقتی رفتی اشک را پاک کنی ، آنجا چیزی نبود؟ زندگی را خالی می گذراند ، فقط بگذا

تصویر نوشته اسم مرضیه برای پروفایل - اسم نوشته
خلاصه مطلب:

آیا تا به حال به درد جایی رسیده اید که به نظر می رسد اهمیتی نمی دهد؟
شما می توانید قسم خورده گریه می کنید ،
اما وقتی رفتی اشک را پاک کنی ، آنجا چیزی نبود؟
زندگی را خالی می گذراند ،
فقط بگذارید دنیا از کنار شما عبور کند.
تهی به هرگونه احساس ،
فقط آرزو می کنم بمیری
ببینید من این روزها احساس می کنم.
بنابراین گم شده ام نمی دانم چه احساسی دارم.
وقتی در واقع احساس درد می کنم ، نمی توانم باور کنم که این واقعیت است.
همینطور که امشب سرم را دراز می کشم ،
چشمانم را می بندم و دعا می کنم.
من دعا می کنم که خدا به من راهنمایی کند و شاید روزی احساس کنم.

ادامه مطلب گزارش کد : 204

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان