سلام به وب سايت فتو نام خوش آمديد

اسم نوشته | سایت سفارش و طراحی عکس نوشته

http://esmneveshteh.rozblog.com/

تصویر نوشته اسم مرجان برای پروفایل - اسم نوشته

امروز دیدم برادرم گریه می کند. به نظر می رسید پنج ساله است به نظرم نمی رسید او شش پا قد داشته باشد. او چیزی را که گنجینه اش را از دست داد ، من آن را در چشمان او دیدم. برای دیدن برادرم صدم

امروز دیدم برادرم گریه می کند. به نظر می رسید پنج ساله است به نظرم نمی رسید او شش پا قد داشته باشد. او چیزی را که گنجینه اش را از دست داد ، من آن را در چشمان او دیدم. برای دیدن برادرم صدم

تصویر نوشته اسم مرجان برای پروفایل - اسم نوشته
خلاصه مطلب:

امروز دیدم برادرم گریه می کند.
به نظر می رسید پنج ساله است
به نظرم نمی رسید او شش پا قد داشته باشد.
او چیزی را که گنجینه اش را از دست داد ،
من آن را در چشمان او دیدم.
برای دیدن برادرم صدمه دیده است ،
این باعث شد که بخواهم گریه کنم.

ادامه مطلب گزارش کد : 203

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان

تصویر نوشته اسم مرجان برای پروفایل - اسم نوشته

اسم نوشته | سایت سفارش و طراحی عکس نوشته

http://esmneveshteh.rozblog.com/

تصویر نوشته اسم مرجان برای پروفایل - اسم نوشته

امروز دیدم برادرم گریه می کند. به نظر می رسید پنج ساله است به نظرم نمی رسید او شش پا قد داشته باشد. او چیزی را که گنجینه اش را از دست داد ، من آن را در چشمان او دیدم. برای دیدن برادرم صدم

امروز دیدم برادرم گریه می کند. به نظر می رسید پنج ساله است به نظرم نمی رسید او شش پا قد داشته باشد. او چیزی را که گنجینه اش را از دست داد ، من آن را در چشمان او دیدم. برای دیدن برادرم صدم

تصویر نوشته اسم مرجان برای پروفایل - اسم نوشته
خلاصه مطلب:

امروز دیدم برادرم گریه می کند.
به نظر می رسید پنج ساله است
به نظرم نمی رسید او شش پا قد داشته باشد.
او چیزی را که گنجینه اش را از دست داد ،
من آن را در چشمان او دیدم.
برای دیدن برادرم صدمه دیده است ،
این باعث شد که بخواهم گریه کنم.

ادامه مطلب گزارش کد : 203

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان